martes, 26 de enero de 2016

ANEM AL CINE



Aquest dijous passat, jo i la Isis vàrem anar al cine de Girona, per a passar una tarda diferent. La vaig anar a buscar a l'Institut i vàrem anar a dinar un plat combinat per agafar la Sarfa a les quatre de la tarda. Un cop a Girona vàrem anar a fer un vol al Barri Vell hi ha la catedral per fer temps, mentres no començava la pel·lícula. A les sis de la tarda vàrem anar al cine i vàrem decidir veure la pel·lícula de Joyla història d'una dona lluitadora que ens va agradar molt!
Un cop acabada la pel·lícula vàrem tornar cap a La Bisbal perquè ja era tard i l'endemà s'havia de matinar!








Per altra banda aprofitaré per explicar la última quedada, aquesta va ser durant el nadal. La Isis em va demanar si podia anar a casa seva a tenyir-li el cabell. Jo vaig acceptar i ens vàrem passar una bona tarda experimentant amb el cabell i explicant-nos les anècdotes del Nadal. Va ser una tarda divertida en la qual vàrem tenir una llarga conversa, ja que feia dies que no ens veiem.


Salut i abrigueu-vos que fa fred!


No hay comentarios:

Publicar un comentario